Wednesday, June 26, 2013

Flower Pots

Merhaba! Yazın gelmesiyle haftasonunu Çeşme'de geçirmemiz, arka fonu çok neşeli kombinler yakalamamızı da sağlıyor. Plaja gitmeden hemen önce, bikinilerin üzerine giyilen giysilerle çekilmiş bu resimleri ben çok sevdim. Yazın kazak giyilir mi demeyin,  ince ve dökümlü olanları şortlar ile çok güzel kombinleniyor. Zaten yaz kıyafeti demek, şort-sandalet ve ince bir bluz demek benim için:) Aksesuarlara ne kadar düşkün olduğumu bilirsiniz, yaz-kış benim için farketmiyor, takıp takıştırıyorum, içimde aslında bir kokoş yaşıyor, arada böyle dışarı fırlayıveriyor:) Umarım resimleri beğenirsiniz, öpücükler!
ps: Milasorta çekilişimize hala katılabilirsiniz (tık tık!)
Hi dolls! Here's an another summer look which was shot in Çeşme. At weekends we go to the seaside for getting away from the city chaos. This time, I wore a distressed floral sweater and combined it white lace shorts. Also I love wearing accessories, that's why I always use them a lot! I hope you like this simple chic look. You can see the direct links of the outfit details below. Have nice week beauties:)
Here's my gorgeous Virgit from PreppyFashionist, who wore this sweater in winter! First I saw it on her blog and love her combo! She's always trendy, preppy and stylish. Don't forget to visit her blog to get some inspiration (here) I always do:)

Sweater: courtesy of Banggood (here)
Shorts: Forever new, old (similar here)
Bag: Mudo, new season (here) (gift from my friend G.:)
Sandals: H&M, old (similar here)
Watch: courtesy of Banggood (here)
Sunnies: courtesy of zeroUV (here)
Cuff Bangle: courtesy of Bellast (here)
Heart ring: courtesy of Imomoi (here)
Number ring: courtesy of Rings and Tings (here)
Star ring: Local shop
Midi rings: LCW, new season (similar here)
Bracelets: Local shop

Love,
Style

51 comments:

  1. What a pretty outfit (and background)! I love the blouse.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. arkaplan bir baska sen bir baska harikasiniz:) bu kadar uyum olabilirdi ancak:) kazak bence de sortun uzerine en yakisan, ben giyemiyorum sicaktan ama gercekten cok hos oluyor:) kocaman opuyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkürler Gamzeciiim, beraber gidelim çeşmeye, çok güzel arka planlar var!

      Delete
  3. You look absolutely amazing!! love your sweater and bag!!!
    Would you like to follow each other on Bloglovin and FB? Just let me know. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
  4. What a beautiful outfit!! In love with your sweater now:)

    ReplyDelete
  5. Ben yine bayıldım yaa saçların o şort o sandaletler kazak arka plan bak bak bitiremedim maşallah :) Çantana ayrı bi aşık oldum ama :) kocaman öptüm seni bebitomm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay damlacım çok teşekkür ederim:) çantam doğum günü hediyelerimden:)

      Delete
  6. Lovely pictures sweetie, you look stunning, and the place where you are seems to be amazing! Hope you visit my blog and participate in the worldwide giveaway of a necklace!! Lots of kisses!


    *WORLDWIDE GIVEAWAY*
    Lucia Gallego Blog

    ReplyDelete
  7. ay harika bayıldımm, içim açıldı resmen. çok yakışmış her şey :)

    ReplyDelete
  8. Allahım yarabbim o papikler o çanta o çiçekli bluZzz..hepsi harika bibiğim yazı sen getirdin valla -_*

    SEVGİLER:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayyy evet hep yaz olsun ebn çok seviyorum! teşekkürler

      Delete
  9. Sevdiceğinin yerinde olsam kıskançlıktan çatlar ölürdüm herhalde :) harika görünüyorsun beybim o saate bittim ayrica...öpüldün..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha:) resimleri o çekti tatlm:) teşekkürler

      Delete
  10. This sweater is definitely a great piece! I have one too! Yay! So lovely in florals! :)

    ★♡ New Beauty Post (^_^) ♡★
    Anastasia Beverly Hills Lash Genius Waterproof Mascara Topcoat
    My review on this new beauty product from Anastasia Beverly Hills

    Other Recent Posts ...
    What's the Fuzz with J.Co Donuts?
    Outfit Post: ⊱ Safe and Sound ⊰


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much my dear Chai cutie pie!

      Delete
  11. sandaletlerini çok beğendim canım ayaklarında harika duruyorlar zaten nefis ayakların var acayip göteriyor fiyatına nerden bakıcaz onu bulamadım bide hep böyle olsun resimler yakından lütfen çok güzel siten var

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah melisacıım ben ayaklarımı hiç sevmem, çok kemikliii:) bir de babet giymekten taraklanıolar artık:)
      yine de çok teşekkür ederim!!!! sandaletler yeni değil, iki yıl önce H&M den almıştım, o nedenle balka bir linki verdim:)
      öpücükler!

      Delete
  12. Hi, you look so pretty and gorgeous dear!
    Would you like to join my giveaway, please? You may be the winner and get the clothes and $100 from Persunmall.com! I'll be happy if fashionable person like you join this :)

    http://sausanhanifah.blogspot.com/2013/06/persun-mall-summer-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you dear, yes I've already joined your give away!

      Delete
  13. mesut olunuz yazısındaki güller sanki senin kazağından uçup oraya yapışmış gibi :) ne güzel mekanlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet biz de gezerken rastladık o yazıya. çok teşekkürler!

      Delete
  14. Ne kadar güzelsin!! Hele arka fonla bir bütün olduğun fotoğraf çok tatlı ^^

    ReplyDelete
  15. Süper olmuş tatlım, hep böyle mesut ol ^-^

    ReplyDelete
  16. Such a nice outfit for summer.. and those photos with flowers :D

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. You are very beautiful, I love your lok!
    kisses
    MyGlamourCupcake.blogspot.it

    ReplyDelete
  18. allahım bu ne güzellik... kapının bluzuyle uyumuda harika olmuş gülnihal! bayıldım bluzune güle güle kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha:) teşekkürler Sedefçim:) öpüyorum güzellik!

      Delete
  19. love your outfit! amazing photos!


    I invite you and your readers to join PERSUNMALL GIVEAWAY hosted on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    ReplyDelete
  20. evet ya aynı yerlerdeymişiz:) ben de ince trikolarla sort kombinlemeye bayılıyorum. alaçatı akşamları ruzgarlı oldugu için iyi bir kurtarıcı oluyor;) gullu kazak ve mesut olunuzun uyumu muhtesem:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkürler aysuncum! öpüyorum seni
      hayranınım!

      Delete
  21. U look divine hun u know how to style the sweater love your summer version so much hun and thanks so much for your feature you are so sweet.
    Hugs
    Virgit

    www.preppyfashionist.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh honey thank you so much!!! kisses!

      Delete