Monday, August 12, 2013

Flormar CC cream swatches&reviews (new!!)

 Merhaba! Bugün sizlerle Flormar'ın yepyeni ürünlerinden biri olan CC kremi ve ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Bayram tatilinde Bodrum Marina'da yeni açılan Flormar mağazasından aldığım bu ürünü henüz 3-4 kez kullanabildim. İlk izlenim için yeterli diye düşündüm. Gelelim fotoğraflarla Flormar CC krem...
Hi, everyone! Today I'm happy to share with you this brand new product from Flormar cosmetics. Flormar CC cream is just released and I had the chance to try it. I took lots of pictures to give you an idea. Hope you enjoy! Let's get started..
Flormar'ın BB kremlerini denediyseniz, bunun kokusu da diğerleriyle aynı. Bu sefer Color Correcting yani renk düzeltme ve eşitleme iddiası var. Tam 4 farklı renkte oluşturulan ürünlerden benimkisi CC04 olan. CC01-lila CC02-yeşil CC03-pembe CC04-ise yavruağzı bir renk. Çoğunuzun zaten bildiği gibi tabi ki o rengi vermiyor. Sadece ciltteki kusura göre seçtiğiniz renk kusurlu bölgedeki rengi kamufle ediyor (ancak böyle açıklayabildim:))
If you ever tried a BB cream from Flormar you know how this smells too. It's a slight rosy scent. This time different from BB range this claims to be color correcting. There are a total of 4 shades. Mine is CC04 which is a rosy orange and the others are as follows: CC01: lilac CC02:green CC03:pink. As you may already know, these creams does not make you pink or green but they camouflage your blemishes or discolorations by neutralizing them. 
 Dağıtılmamış hali. İçerisindeki küçük topcuklar pigment içeriyor ve dağıttığınızda pigmentler serbest kalıyor.
Unblended: there are little particles which contain pigments and they activate when you blend.
Dağıtılmış hali
Blended in
Yine makyajsız halime maruz kalıyorsunuz ama öncesi-sonrası için şart ne yazık ki:)
This is my no-makeup face for before&after look. 
 
İşte bu da ürün uyguladıktan sonra yüzüm:)
This is post-application photo of me:) 
Sonuç olarak, ürün lekelerimdeki rengi nötralize etti ve yüzüme aydınlık bir görüntü verdi. Yapısı BB kremden biraz kalın ve biraz hidrofobik (yani suyu sevmeyen bir yapıda) bu yüzden de terlediğimde ter damlacıklar halinde top top oldu ama yüzümde dağılma olmadı. Kalıcılığı iyi. İlk süreçte ağırlık ya da sivilce yapmadı ama bunlar kişden kişiye değişebilir. Fiyatı 23tl gibi birşeydi. Ben beğendim ve yeşil olanını da denemek isterim. Umarım postu beğenirsiniz:) Bu ürün hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Overall, I liked this product it covered my blemishes and brighten my face. It's a hydrophobic product and when i sweat it didn't effect my makeup at all. It last long and didn't make me break out. These are my first impressions about this CC cream and I may buy the green one as well. Hope you like this post. Feel free to comment and share!
Loves,
Evremedusa
P.S. Aldıklarım bununla sınırlı değil. Flormar Jumbo Göz kalemi ve IcyTop- Sparkler oje serilerinden de ürünler aldım. En yakın zamanda blogda! Şimdiden görmek isteyenler için instagram hesabımda : @evremedusa

31 comments:

  1. Replies
    1. evet cnm gayet kamufle etti bnm lekelerimi, tabi öyle full kapatmıyo ama bana yeterli:)

      Delete
  2. I never use it,but I must try ;)


    Maybe we can follow each other? Just let me know!
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kapatılıcığı ve duruşunu beğendim. BB kremlere yeni alışmıştım, sıra CC'lerde demek :) Geriden geliyorum biraz

    ReplyDelete
    Replies
    1. bu işin sonu yok ki cnm dd ee devam eder gider:) Yüzünde leke vs. yoksa renk eşitsizliği problemi yoksa cc'ler çok gerekli değil hem:)

      Delete
  4. Nice post :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. oha dedim flormar abarttı artık :) CC krem bile çıkardı ve beğendim, flormarın bb kreminden daha iyi gibi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında ben ilk çıkan BB kremini de beğenmiştim. Hala da kullanıyorum. Bu bana daha uygun geldi çünkü sadece izlerimi kapatmak istiyorum çok kapatıcılık pürüzsüzlük beklentim yok:) ama evet, flormar cidden aştı:) yeni oje serileri de çok güzel!

      Delete
  6. yaaa cok guzelmiiiş kışın da cc alalım o zaman:)

    ReplyDelete
  7. Wow! That looks like it works really well. Nice!

    Great blog! :)

    www.emmyj.squarespace.com

    ReplyDelete
  8. bu zamana kadar denediğim cc kremlerin hiçbirinden memnun kalmadım ama bunu da alacağım tabi ki merakımdan :)

    Yalnız izlerin üzerini gayet iyi kapatmış gerçekten, umutluyum o nedenle biraz bu üründen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa neden hangilerini kullandın? bilmiyorum çok iddialı bir ürün değil bu da ama ben sevdim benim ihtiyaçlarımı karşıladı diyelim:=))) sen de deneyip yorumlarsan güzel olur:)

      Delete
    2. Juice Beauty Stem Cellular Repair ile L'Oreal Paris Nude Magique CC Cream Anti-Fatigue kullandım. İkincisinden memnunum aslında ama rengi çok koyu kalıyor.

      Flormarınkini deneyeceğim en kısa zamanda yorumlarım umarım :)

      Delete
  9. ben de dün deneyip aldım ilk defa kullanıyorum bugün ama o yeşil olan sana çok uygun olurmuş sanıyorum benim sivilcemi harika kapattı çünkü..

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet aslında yeşili de almayı düşündüm ama bunda karar kıldım:) ikinci hedefim o şuanda:)) senin yorumlarını da bekliyorum:)

      Delete
  10. shisedo nun bb cream inden daha iyi diyebilir miyiz? kendisi pahalı ve kaltieli bir şey olsun istiyoru ama kaliteli diye dandik şeye bi bi ton para vermek de garip. önerilerini bekliyroum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cnm benim cildim karma bir cilt ve bana Shiseido iyi gelmedi, belki kuru cildi olanlar sevebilir diye düşünüyorum. Bir de shiseidonun kapatıcılığı çok çok az. Benim beklentilerimi karşılamadı. Flormar BB kreminden de memnunum, bu CC kremi de sevdim. Fiyat-performans oranı yüksek bence. Fakat söz konusu cilt olduğunda ne alırsan al, denemeni öneririm. Herkesin cildi aynı tepkiyi vermiyor ne yazıkki:(

      Delete
  11. hakikaten daha elimdeki bbler bitmeden bunu görmem kötü oldu :)
    kapatıcılıgı tam istedigim gibi cünkü çok begendim :)
    flormardan da böyle ataklar gelince pek mutlu oluyorum :)

    bendeki bb leri kıyaslamıstım ben de blogumda, ama sadece shiseido'dan memnunum kapatıcılık anlamında..

    güzel yazı için teşekürler ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ben Flormar'ın yeni ürünlerini hep merakla takip ediyorum. Umarım fiyatlarını yükselmezler. Bloğunu ziyaret ettim. Çok hoş gerçekten. Bu ürünü de denersen haber ver, yorumlarını bekliyorum:)

      Delete
  12. Flormar yine yenilikleri bize sunmuş artık şaşırmıyorum :D Denedim ama elimde fazla bb krem olduğu için almadım ama bu kapatıcılığı gördükten sonra hemen gidip almam gerektiğine karar verdim :D Güzel günlerde kullan tatlım:-*

    ReplyDelete
  13. Çok güzel kapatmış denemeye değer. :)

    ReplyDelete
  14. Sonunda cilt rengini değiştirmeden yüzü sağlıklı gösteren bir şey yapmışlar çünkü ben bir türlü doğru renk fondöten bulamıyordum :)

    ReplyDelete
  15. Çok harika görünüyor tatlım,seni bulduguma sevindim :)) Güle güle kullan :)

    ReplyDelete

  16. sayfanızda paylaşabilirmisiniz.


    27 Aralık-15 Şubat arasında online sitemizde ( http://www.thefaceshopturkiye.com/ ) alışveriş yapan müşteriler arasında yapılacak çekilişte 3 kişiye 2 adet Miss A-Hush albümü (poster ile) ve Kim Hyun-Joong- Round 3 albümü (posteri ile) verilecektir. Bu çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken alışverişinizden sonra AD, SOYAD, FATURA NUMARANIZI destek@thefaceshopturkiye.com e-mail adresimize yollamak.

    THE FACE SHOP TURKİYE RESMİ WEB SİTESİ
    www.thefaceshopturkiye.com

    THE FACE SHOP TURKİYE RESMİ WEB SİTESİ
    www.thefaceshopturkiye.com

    ReplyDelete
  17. O kadar tatlı bir gülüşünüz ve bakışınız var ki, makyajsız halime maruz kalıyorsunuz diyince ne kastettiğinizi anlamadım bir an ufak tefek pürüz o kadar :) kesinlikle sizin makyajınız gülüşünüzde gizli :) Clinique cc'den çok memnunum ben ama onun da renk seçeneği yok, açık tenlere olmayabilir.. Bende süper kapatıyor ve kesinlikle sivilce yapmıyor..Bir de flormarın spf'si çok düşük geldi bana.. Sonuçta bb ve cc'lerin birden çok amacının içinde güneş koruma da geliyor ve genelde 25 spf'den başlıyorlar.. kısacası clinique kısmen pahalı olsa da yüksek bir güneş koruyucu kreme de para vermekten kurtarmış oluyor..
    Ben mayıs ayında bu yazınıza yorum yapsam da, ocakta yazdığınızı farkedip kış için uygun olabilir diye düşünmeye başlıyorum :)

    ReplyDelete
  18. Dear, hello from Croatia! I am tracking posts about Flormar CC creams in english to find some informations if I need them all or just two of them,and glade to come across your blog!!!! I have bought CC03, the rosy one, but I am guesing what does 01, the lila one, works on face? I will buy the green one as well, but I am wondering if I might need your nuance too? Could you please, write exactly what does every one of it does to skin? i suppose I could use all of them, but don't think it is wise to think in that way. I mean, I have the BB 02 as well to use. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi loredana, I'm glad that my post helped you:) I haven't tried them all but I tried the green one too. Green neutralizes redness such as blemishes and red discoloration on skin; the lila one is for enchanting brightness of skin and illuminating skin. I don't think you need all of them because they all have high coverage so I recommend you to focus your complexion's needs. My skin tends to break out and I have blemishes so I use green one CC01 but if you have dull skin which needs a little glow you should go for lilac, if you don't really have discoloration on your skin and just need coverage you can check CC04 which I used here. BB02 is a great BB cream too:) I have reviewed that one in another post:) Hope it helps, feel free to ask if you have further questions:)
      xx

      Delete
  19. Thank you very much for your quick answer.I am a big fan of Flormar and very happy to be able to purchase it here in Croatia. I hope Turkey joins EU soon because people in Europe should all enjoy your cosmetics, cotton, fashion and sweets freely of fees! I have the skin similar to yours so I think I will buy the green one and rosy one. This morning, I put BB02 on my face and in the late afternoon I feel and see I still have a great make up because it covers and matifyes like the foundation! I am about reading your review just now and following your blog as well. Greetings from a pharmacist who cares about make up! ;)

    ReplyDelete