Monday, March 24, 2014

Coco Chanel-Sheinside International Giveaway


Merhaba! Moda denilince Chanel ilk akla gelen isimlerden biriyse, Chanel deyince de tüvid takımlar benim ilk aklıma gelenlerden! Bu nedenle başlığı yazarken hiç zorlanmadım. Ve bu yazıyla birlikte güzel bir çekiliş haberim var sizlere! Bu giydiğim tüvid takım gibi, bir çok farklı ve güzel parçayı bulabileceğiniz Sheinside'dan 100 dolarlık hediye çeki kazanmak isterseniz, yapmanız gerekenler:
1)Sheinside'a e-posta adresiniz ile kayıt olmak (burada),
2)Sheinside (burada) ve Style&Glaze (burada) Facebook sayfalarını beğenmek,
3)Bu yazının altına Sheinside sitesine üye olduğunuz e-posta adresinizi yazarak yorum bırakmak!
Çekiliş 24 Mart-7 Nisan 2014 arasında sürecektir, kazanan kişi 7 nisan haftası instagram hesabımdan (cocobolinho) duyurulacaktır. Çok sevgiler, mutlu haftalar!
Hi everyone! I'm here with an awesome giveaway! Would you like to win 100$ coupon from Sheinside? If yes, follow these steps:
1)Register on Sheinside (here),
2)Like the Sheinside (here) and Style&Glaze Blog (here) Facebook page,
3)Leave a comment under this post with your email address (same one you use for signing up)
Giveaway ends on 7th of April and I'll announce the winner through my Instagram account (cocobolinho). Good luck and have a great week, millions of kisses!
Hype me on Lookbook!

Top and skirt: c/o Sheinside (here)
Flats: Zara, old (similar here)
Iphone case: c/o Melostore (here)
Rings: c/o Milasorta (here)
Bracelet and earrings: Accessorize, old 
Chanel brooch: c/o Bileklikdnys (here)

Instagram photos of this look (Don't forget to follow me: Cocobolinho)
Love, 
Cocobolinho

138 comments:

  1. Tatlim kurallarin hepsi tamam sansima guvenmiyorum ama katildim slzgn_85@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Harika bi cekilis umarim kazanabiliriim :) gungorbengu@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. En beğendiğim konbinlerinden biri bu oldu. Detaylar da çok ince ve hoş.
    Sevgiler (:
    Merve
    coolcateliza@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. şansımı deneyeyim dedim :)
    mail adresim : kobyabetul@hotmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha yanlışlıkla eşimin hesabıyla yazmışım ya.
      betül kobya olacak tabi :) mail adresim : kobyabetul@hotmail.com

      Delete
  5. esra806@yahoo.com
    keeyifli bir çekiliş ,cok cici bir kombin

    ReplyDelete
  6. woowww harika bir haber bu
    darkolivee@gmail.com ile üyeyim
    face de tamam

    sevgiler

    ReplyDelete
  7. mükemmel bir kombinnnnnnnnnnnnnnn :))
    ggacar55@gmail.com

    ReplyDelete
  8. İNŞALLAH kazanırım :) '') aysen.nezerova.1995@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. MÜTHİŞ KOMBİN:)))))
    ggacar55@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Hersey cok guzel ozellikle yuzuklere bayildim :):)

    ezgi_noyan@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Merhabalaar, heycanla çekilişinize katılıyorum ve alısveris delisi bir bayan olarak umarım şansım tutar diyorum :) sizleri cok öpüyorumm
    Üye olduğum adres: ilksenhk@hotmail.com

    Sevgiler, ilksen..

    ReplyDelete
  12. Thanks for the giveaway.

    sandra.oljaca@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. yine süper bi kombin!

    pinartatlisu@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Loving the entire look :D

    Just got back in the game after a long break and missed you girl :D

    Got a new post up and can’t wait to see your opinion!

    Happy Week!

    Janice

    Loreal Steampod Review
    Visit The Fashion Milkshake Blog
    JOIN TFM BLOGGER NETWORK

    ReplyDelete
  15. Bi insan hem zeki hem güzel hem dee zevkli olur mu?! İşte ortaya böle muhteşem bi sonuç çıkıyor..:) sevdeaksoyy@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. sizi takip etmek çok büyük keyif ve mutluluk;)

    sevgiler..
    hatice
    otohatice@gmail.com

    ReplyDelete
  17. pinarcaglayan34@gmail.com

    Umarım çekiliş bana çıkar :)

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. redalepou@yahoo.com
    FB: Olesia Flegka

    ReplyDelete
  20. Süper bir kombin Kate Middleton halt etsin <3

    tuba_06029@hotmail.com

    Herkeze Bol Şans.. ((: <3

    ReplyDelete
  21. Blog ve hediyeler süper! :)

    pln_ofluoglu@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Hepsi tamamdır sabırsızlıkla bekliyorum umarım şansım güler : )) xoxo
    selinceylan79@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. laycese_@hotmail.com umuyorumm:))

    ReplyDelete
  24. Cococum,
    Soft renkleri nasıl da güzel ve asaletle taşımışsın. Ayrıca seni uluslararası işbirliği içinde görmek sevindirici ve gurur verici. Bunun için de çok tebrik eder ve daha başarılı olmanı dilerim.
    Bu işbirliğine benim de küçük bir katkım olsun dedim ve siteye seldakayak@hotmail.com adresi ile üye oldum. Facebook hesabım aktif değil.
    Çok çok sevgiler...

    ReplyDelete
  25. so cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  26. mehtap.negs@hotmail.com

    Heyecanla bekliyorum.

    ReplyDelete
  27. Bende katildim,sevgiler :)
    ayla-karakullukcu@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Merhabaaa :)

    begumkara_@hotmail.com

    Sevgiler :)

    ReplyDelete
  29. littlestarry0@gmail.com

    ReplyDelete
  30. şartlar tamam.
    prhnnc@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. tüm şartlar tamam :) umarım şans bana güler :) gzm_gngr@hotmail.com
    bu arada bir insana her giydiği bu kadar mı yakışır maşallah size :)
    sevgiler...

    ReplyDelete
  32. done
    cutegirl88@live.it

    ReplyDelete
  33. trl_cnsn@hotmail.com
    herkese bol şans! :)

    ReplyDelete
  34. Enter me and hope to win
    sandymon@hotmail.it

    ReplyDelete
  35. Harika kombin güzellik ;)
    ezgi188@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. muratoglufatma@gmail.com adresiyle üyeyim,şansıma artık...

    ReplyDelete
  37. Ben de varııımm :D prisellalala@gmail.com

    ReplyDelete
  38. merhaba coco,

    sheinside'a üyeyim,
    facebook sayfalarını da like ettim :)

    ipekttl@gmail.com


    sevgiler! :)

    ReplyDelete
  39. Facebook'tan Liby Liby olarak beğendim iki sayfayı da.
    sibelecer13@gmail.com ^.^

    ReplyDelete
  40. Sevgiler ;)
    kukumankusu@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. katıldımm hepsını yaptım :)
    tuce_gs571@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Merhabalar güzellik

    Ay içim açıldı, harikasın:)

    merveuzum.26@gmail.com üyeyim, merve üzüm adı ile takipteyim facebooktan

    Sevgiler

    ReplyDelete
  43. bende uye oldum kiii :) meldaua@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Enter me =)
    alysonsweet@libero.it

    ReplyDelete
  45. şansımı deneyeyim ben de:)
    Üye olduğum mail ibelta@gmail.com
    facebookta https://www.facebook.com/belginguven bu hesapla her iki sayfayı da beğendim.
    İnstagramda ibelta olarak takibe aldım
    Hadi bakalıııım:)
    Sonucu blogda da açıklayabilir misin? instagram takibi fazla yapamıyorum

    ReplyDelete
  46. Chanel <3 <3 Garip bişey oldu önceden bir tane daha yorum gönderdiysem özür dilerim :/

    pisilirem@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Çok tatlı ve şık bir kombin olmuş canım katıldım pelin.1306@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Merhaba :) zzeynepekici@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Merhabalar çok güzel bir çekiliş olmuş,tüm şartlar tamam.Siteye kayıt olduğum e-mail adresim:tayyibe_mutlu@hotmail.com :))

    ReplyDelete
  50. Tüm şartlar tamam.Çok güzel bir çekiliş inş bende kazanlardan biri olurum :)) e-posta adresim:senamutlu@hotmail.com.tr

    ReplyDelete
  51. Harika bir çekiliş olmuş bu bayıldım :)
    makeupbyjade19@gmail.com adresiyle üye oldum ve facebook sayfalarını da beğendiğim adres;https://www.facebook.com/ceyda.byjade

    ReplyDelete
  52. Bütün aşamalar tamamm gerisi sadece şans :)
    Sheinside sitesine selinincekara@hotmail.com ismiyle uye oldum ve begendim :)

    ReplyDelete
  53. haydi bol şans :)
    babagurdidem@gmail.com

    ReplyDelete
  54. gişem-arslan@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  55. Thanks for the giveaway!
    Registered on Sheinside, email: marfusha1976@gmail.com
    Liked the Sheinside and Style&Glaze Blog Facebook as Irina Dubinskaya-Gnatiuk

    ReplyDelete
  56. Looking so pretty :) seren_sts@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Ne giyse yakışırrr
    betulgecer@yahoo.com

    ReplyDelete
  58. Super cute <3

    http://amulhereamoda.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  59. son nice!!!
    lola.anton@yahoo.es
    fb:chari perez

    ReplyDelete
  60. Kazanan her kimse çok şanslı olacak facebook kullanmıyorum brc-09@hotmail.com
    Sevgiler
    Burcu Leman Karakuş

    ReplyDelete
  61. ben de katılmak istedim kuzular sheinside a zaten rococosh@hotmail.com ile kayıtlıyım
    beğenilerde tamam
    hadi herkese bollll şans en çok da bana :D

    ReplyDelete
  62. Cekilisin güzelliği diye bir sey var :)
    busragenc33@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Umarım o talihli ben olurum :)

    handekudis@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Kombin süper olmuş:) tüm şartları yaptım fatmagul_korkmaz@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. hayatımda ilk kez böyle birşeye katılıyorum:) içimden bir anda katılmak geldi seni zaten bayılarak takip ediyorum :) tüm işlemler tamamlandı:) Mail; busra_____@hotmail.com Sevgiler BÜŞRA :)

    ReplyDelete
  66. Sevgiler:)
    handes7@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. tüm şartlar yerine getirilmiştir:) melekkarti@hotmail.com
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  68. sevgiler :)

    ece-suner@hotmail.com

    ReplyDelete
  69. merhaba
    ecenin adresi olarak izleyicinim
    ecebiroldereci@gmail.com adresimle üyeyim
    fb sayfaları da beğenildi :)
    https://www.facebook.com/mehmet.ece.birol.dereci
    sevgiler

    ReplyDelete
  70. coco aşkına ! görevler tamamdır.

    turkanakcalar@gmail.com

    ReplyDelete
  71. yine her zamanki gibi harikasiniz ;)
    akmanhuri95@hotmail.fr

    ReplyDelete
  72. Takımına bayıldım, tüm şartlar tamam ;) İnşallah bu güzel takımdan benim de olur iki İzmir'li giyeriz ;)
    Mail adresim handebitik@gmail.com

    ReplyDelete
  73. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  74. sevda019@hotmail.com sevgiler :) kombin çok tatlı bu arada ;)

    ReplyDelete
  75. Bu kombine bayılmıştım instada. Tam senlik çok zarif gözüküyor:)
    Siteye kayıtlıydım : sebnemkarakiraz@gmail.com adresimle :) Sayfaları da beğendim :)

    ReplyDelete
  76. goksendemirkapi@gmail.com

    Heyecanla bekliyorum :)

    ReplyDelete
  77. Sayende tanıştım bu firmayla gerçekten çok güzel ürünler var.Bende şansımı denemek istiyorumm:))
    seyma.olam@hotmail.com
    Teşekkürler

    ReplyDelete
  78. ilk çekilişim inşallah şans bana güler :)
    selin-_-ea@hotmail.com

    ReplyDelete
  79. merhaba
    siteye serhatmuruvvet@gmail.com mail adresiyle üye oldum.
    fbook sayfalarını beğendim:
    https://www.facebook.com/serhatmuruvvet.tuncal

    sevgiler...

    ReplyDelete
  80. Katildim katilmasinada sen nasil guzelsin yaa

    Barbie misin? Nasil asil ve guzelsin ❤️

    Sansimi deneyelim o zaman
    emine_butterfly@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. Sayfaları beğendim siteye üye oldum
    glmr.grls@hotmail.com

    ReplyDelete
  82. Çok şeker ki:)
    aslideniz.turer@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Önce şunu diyim Kate Middleton gibi olmuşsun cnm çok farklı bir havan olmuş hayran kaldım yine:)))

    Sheinside hala deneyemediğim markalardan ve çooookkk merak ediyorum çok da beğeniyorum.
    Zaten Sheinside'a üyeyim melislicious@gmail.com ile
    senin blogunu ve sheinside'ı da melis blog olarak facebook'tan zaten beğenmiştim takibinizdeydim. Yani şartlar tamam:)))
    artık bi kere çekiliş kazanayım nasıl bir duygu olduğunu göreyim:P
    sevgiler

    ReplyDelete
  84. great giveaway! I'm in!
    Naama A
    nam12 [at] walla.co.il
    tnx!

    ReplyDelete
  85. çok güzel görünüyorsunuz herzaman ki gibi bayılıyorum kombinlerinize..
    yeliz92@gmail.com
    facebook hesabım yok sadece umarım sorun değildir..
    herkese bol şanslar sevgiler.. :)

    ReplyDelete
  86. harikasınız:) instagram hesabım yok ama sürekli takip ediyorum sizi bilgisayardan :)
    fbusrakaraarslan@hotmail.com
    herkese iyi şanslar,sevgiler :)

    ReplyDelete
  87. I adore your outfit, the Chanel brooch is the finishing touch & makes it look even more chic and Chanel-ish!

    About the giveaway : I'm already a member of SheInside & liked both Facebook-pages (FB-name : Lyn De Sloovere) (e-mail : Lyn De Sloovere)
    Thanks you for this oportunity!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Thank You♥ eugi14@hotmail.com

    ReplyDelete
  89. Bayildim
    pinarcomlekci89@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. süper kombin! gulisaydinli@live.com

    ReplyDelete
  91. I love Sheinsides clothing, so much goodness. Email: malle92_@hotmail.com

    ReplyDelete
  92. süper kombin! gulisaydinli@live.com

    ReplyDelete
  93. Sans benden yana olsun :))
    janjan1510@hotmail.com
    Sevgiler

    ReplyDelete
  94. blackasphodel(at)yahoo(dot)com
    FB: Black Asphodel

    ReplyDelete
  95. dr_ozdenors@hotmail.com bol şans :)

    ReplyDelete
  96. nadi.berna@gmail.com email adresim iyi şanslar :)

    ReplyDelete
  97. dr.ozdenkum@gmail.com her zaman ki gibi bayıldım..

    ReplyDelete
  98. Super giveaway!!! :D

    Y follow you on IG: @digisafo90
    FB name: Diana Giselle SanForc
    e-mail: soloparaalgunos90@hotmail.com

    Kisses!!

    ReplyDelete
  99. gulcanaykut@gmail.com adresi ile üye oldum. Facebook'tan Gülcan Aykut Ersoy olarak beğendim.

    Teşekkürler :)

    ReplyDelete
  100. Merhaba, siteye tugcekpl@gmail.com adresimle üyeyim. Facebooktan sayfaları beğendim https://www.facebook.com/tugce.kupeli.710
    Umarım bana güzel bir doğum günü sürprizi olur :-)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  101. Gorevler tamamdir. denniss_sea@hotmail.com ;)

    ReplyDelete
  102. facebook tan nihal güler olarak beğendim�� nihal__guler@hotmail.com

    ReplyDelete
  103. fulyadgr@hotmail.com
    FB: Fulya Doğru
    Herkese bol şanş!

    ReplyDelete
  104. Merhaba, sizi zaten beğenerek takip etmekteyim. Diğer şartlar da tamam, bol şans :) dr.tugbasertkaya@hotmail.com

    ReplyDelete
  105. Hepsi done :) sgizemkose@yahoo.com
    sevgiler :)

    ReplyDelete
  106. merhaba...
    siteye üye olduğum mail: tugbaigde@hotmail.com
    facebook: tuğba iğde

    ReplyDelete
  107. Thanks for the giveaway!
    Registered on Sheinside, email: sayanka83@mail.ru
    Liked the Sheinside and Style&Glaze Blog Facebook as Sasha Ukrainets

    ReplyDelete
  108. Merhaba, siteye ist.fb.07@gmail.com mail adresimle üyeyim..
    facebook sayfalarını yedi tepe olarak beğendim..
    sevgiler.. :))

    ReplyDelete