Sunday, March 16, 2014

Flormar Reborn Collection Review and Makeup



Merhaba, Flormar yepyeni bir ürün serisiyle karşımızda. Reborn Koleksiyonu; iki yeni makyaj aksesuarı, aydınlatıcı makyaj bazı, fondoten ve krem pudradan oluşuyor. Henüz satışa sunulmayan bu seriden bize gönderilen ürünler ile ilgili yorumlarım ile öncesi/sonrası fotoğraflarımı bu postta bulabilirsiniz. Ürünlerin satış fiyatlarını da postun sonuna ekledim. Şimdi gelelim bu ürünlerin detaylarına….
Hi everyone, Flormar will be launching a new collection named Reborn. This collection includes a makeup brush and sponge applicator, a highlighting primer, a foundation and a cream powder. I'll be sharing with you my reviews about this collection and before/after application photos. Hope you like:)


Fusion Power Foundation serum SPF20 içeren bir fondoten kapatıcılığı orta/yüksek seviyede. Paraben içermiyor; kokusu ise diğer flormar fondötenler ile aynı. Bendeki rengi SF01 ve cildimden yarım ton koyu olmasına rağmen uygulamada cildim tarafından iyi tolere edildi.  BB krem pudrada ise bana gelen rengi görünce şok olmuştum zira çok esmer tenliler için falan ürettiklerini düşündüm (o kadar koyu bir kahve) renk kodu: CP24. Sonrasında bu ürünü sürekli kullandığım kontur pudram olan Benefit Hoola'ya benzetince, kontur amaçlı kullandım ve bu işlevinden de gayet memnun kaldım. İyi dağıtılıyor, SPF30 içeriyor, krem yapıda ve çok hafif bir kokuya sahip.
Ten makyajımda Reborn fondoten ve bb krem kullandım.
I applied Reborn foundation and bb cream powder for my makeup.
Fondötenin aynı serumlarda olduğu gibi, damlalalık şeklinde kapağı var. Siyah lastik kısmı sıktığınızda tüm yüze yetecek kadar ürün damlalığa doluyor ve oradan da cildinize uygulamayı yapabiliyorsunuz. Cam şişede olması da güzel ancak ön yüzdeki yazılar ve logo silinecek gibi duruyor.
İşte BB krem pudra! Pudra kısmını çözemediğim ürünü ben olsam krem fondöten olarak tanımlardım. Rengi çok çok koyu olduğu için sadece kontur amaçlı kullandım ve bu amaçla kullanım için de gayet başarılı buldum (Hoola'nın krem versiyonu gibi birşey:)
Son olarak bu makyajımda kullandığım diğer ürün ve fırçaları ekliyorum. Soldaki makyaj çantası da flormar tarafından gönderildi. Real Techniques fırçalarımı elimden düşürmüyorum ve Migroslarda bulabilmemizin çok büyük bir şans olduğunu düşünüyorum:)
Reborn Collection ürün fiyatları:
BB krem pudra: 20,75tl
Fusion Power fondoten: 50tl
Double Radiance primer: 50tl
Duo Fondoten fırçası: 20,5 tl
Sponge konic: 9,90 tl
Sevgiler,
Loves,
Evremedusa

7 comments:

  1. Bende bu koleksiyonun yorumlarını bekliyordum =) Çok hoş durmuş yüzünde güle güle kullan gerçi ürünün güzel gözükmesinin sebebi sensin <3 ^^ Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. These products look so wonderful. It has a lot of coverage!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. iki taraflı fırça süpermiş :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  4. They are really good products! You look amazing!
    Kisses
    Timeless Mode

    ReplyDelete
  5. Fiyatlar uçmuş. Bu ne yaw. Lüks ürünler gurubuna mı girmeye başladı Flormar ?

    ReplyDelete
  6. good products! :) i will try them!

    ♥ www.glamorousvision.blogspot.com

    ReplyDelete