Wednesday, March 19, 2014

Pink hair punk rocker


Merhaba! Saç tebeşirleri benim için önümüzdeki sezonunun en eğlenceli aksesurları olacak. Pembe detayları da çok sevdiğim düşünülürse, denememem mümkün değildi:) İnstagram'da beni takip edenler bilir (cocobolinho), yaklaşık bir ay önce, The Body Shop'un saç tebeşirleri yeni çıktığında, @evremedusa 'm ile koşmuş, denemiştik:) Bu kombin de işte o güzel günden kalma. Uygulaması oldukça kolay ve saç spreyi ile sabitlediğinizde giysilerinize bulaşmıyor. Umarım kombini beğenirsiniz, haftanızı biraz renklendirmek istedim! Öpücükler, burada olduğunuz için teşekkürler.
Hi everyone! Hair chalks are so trendy this season, haven't you tried them yet?  I can't help myself choosing pink hair chalk from The Body Shop, and decided to make an punky rocker outfit. Therefore, I wore my biker boots with a leather jacket. Tulle details of my beanie added a chic touch to the outfit. I hope you'll like the look, millions of kisses!

Jacket: Forever 21 (similar here)
Blouse: H&M (similar here)
Jeggins: Zara, old (similar here)
Beanie: c/o Modagram (here)
Bracelets: BCBGeneration (here)
Bag: c/o Vjstyle (here)
Watch: Seiko, vintage
Boots: Bambi, old (similar here)
Iphone case: Tory Burch (similar here) (thank you _casebazaar_)

Love,
Cocobolinho

10 comments:

  1. great cap, dear)
    you look so cute!

    kisses**
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    ReplyDelete
  2. I love this so so much!!!!!!!!<3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. süpeeer süpper ! crazy coco ! :)))barbi halt etsin yaa :D

    ReplyDelete
  4. I love your look!
    http://enjoyourstyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Sarı şaçlarına harika olmuş pembe saç tebeşiiri ben de çok denemek istiyorum bayıldımm :) Ama spreyle sabitlemezsek üstümüze çok bulaşır mı onu düşünmeden edemiyorum :) Ayrıca tüllü beren kalp ben :) öptüm kocaman bebeğimmmmm

    ReplyDelete